Ghici..

Martie 3, 2008

e. p.

Doua litere urmate de punct fiecare ce fac referire la doi termeni.. Pana aici toate bune si frumoase, ca doar limba noastra are destui sa iti tot faci de cap cu ei..(acum depinde si de gusturile fiecaruia…eu prefer sa imi fac de cap cu ele…dar ma rog…fiecare cum doreste..)

Si e frumos sa vorbesti codat…asta e o alternativa de a spune ca iti e lene sa deschizi gura si sa vorbesti ca orice om normal…In Beverly Hills 90210 faceau asa – frumos serial…femei frumoase, freze gay si Brandon.

Astept cu nerabdare ziua in care ma voi duce la doctor la 60-70 de ani si voi putea sa vorbesc si eu codat precum faceau in tineretea mea idolii altora:

Doctorul:     Si?… Cumva e. p. ….. sau e. p. ?

Eu:     E. p. ! Vezi de treaba doctore…

Internetu’ ne salveaza..

untitled1232.jpg

Lasă un răspuns

